Σάββατο 22 Ιανουαρίου 2011

Ας μιλήσουμε για δουλειές...

Λέει ο Έλληνας πατέρας στον γιο του μια μέρα :

Υιέ μου σου βρήκα νύφη.

Απαντάει ο γιος : Πατέρα εγώ θα διαλέξω την γυναίκα που θα παντρευτώ

Λέει ο πατέρας : Ναι αλλά εγώ η νύφη που σου προτείνω είναι η κόρη του

Bill Gates

Οπότε ο γιος συμφωνεί...



Πάει ο Ελληνας πατέρας στον Bill Gates και του λέει : Σου έχω έναν

καλό γαμπρό για την κόρη σου.

Απαντάει ο Bill Gates : Μα η κόρη μου είναι μόνο 15 ετών.

Και ο πατέρας : Ναι αλλά ο νέος που σου προτείνω είναι διευθυντικό

στέλεχος στην Παγκόσμια Τράπεζα.

Οπότε και ο Bill Gates συμφωνεί.



Πάει μετά ο Ελληνα πατέρας στον Πρόεδρο της Παγκόσμιας Τράπεζας και

του λέει : Σου έχω βρει ένα φοβερό διευθυντικό στέλεχος για την τράπεζα

Απαντάει ο Πρόεδρος : Μα ήδη έχω πολλούς διευθυντές και δεν τους

χρειάζομαι όλους.

Λέει ο πατέρας : Ναι, αλλά αυτός που σου προτείνω είναι γαμπρός του

Bill Gates

Οπότε συμφωνεί και ο Πρόεδρος



Συμπέρασμα : Έτσι κάνουν δουλειές οι Ελληνες...


ΠΗΓΗ DENNIS

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΠΕΣ ΟΤΙ ΘΕΣ ΌΜΟΡΦΑ ΚΑΙ ΚΑΛΆ